Niniejszy artykuł stanowi próbę identyfikacji i analizy mierników logistycznej obsługi klienta w badanych przedsiębiorstwach zarobkowego transportu samochodowego ładunków. Artykuł podzielono na dwie części. W części pierwszej artykułu przedstawiono pokrótce metodykę badawczą, a następnie rezultaty badań w obszarze średnich wskazań mierników logistycznej obsługi klienta badanych przedsiębiorstw zarobkowego transportu samochodowego ładunków województwa śląskiego według 8 kryteriów jakości usług. W niniejszej części drugiej artykułu zaprezentowano przeciętne wskazania mierników logistycznej obsługi klienta według 5 kryteriów jakości infrastruktury oraz 3 kryteriów jakości taboru, a następnie według 3 kryteriów obsługi posprzedażnej oraz 3 kryteriów doradztwa logistycznego.
This article is an attempt at identifying and analyzing logistic measures of customer service in the surveyed companies for the transportation of goods. The article is divided into two parts. The first part of the article briefly presents the research methodology, followed by the results of research in the area of average value of logistic customer service indicators of the surveyed enterprises for the transportation of goods in the Silesia Voivodship according to 8 criteria of service quality. This second part of the article presents average logistic customer service indicators according to 5 infrastructure quality criteria and 3 quality criteria for rolling stock, followed by 3 after-sales service criteria and 3 logistics consulting criteria.