Serwis Infona wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka). Są to wartości tekstowe, zapamiętywane przez przeglądarkę na urządzeniu użytkownika. Nasz serwis ma dostęp do tych wartości oraz wykorzystuje je do zapamiętania danych dotyczących użytkownika, takich jak np. ustawienia (typu widok ekranu, wybór języka interfejsu), zapamiętanie zalogowania. Korzystanie z serwisu Infona oznacza zgodę na zapis informacji i ich wykorzystanie dla celów korzytania z serwisu. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności oraz Regulaminie serwisu. Zamknięcie tego okienka potwierdza zapoznanie się z informacją o plikach cookies, akceptację polityki prywatności i regulaminu oraz sposobu wykorzystywania plików cookies w serwisie. Możesz zmienić ustawienia obsługi cookies w swojej przeglądarce.
(Slovak title: Marketingove instrumentarium v procese akceptacie projektov pri akceleracii rozvoja zaostavajucich regionov). The aim of the study is to present and describe a possible interaction between current trendy economic spheres - project management and marketing. On the basis of the performed research, the authors identify key elements of new specific marketing instrumentary which might be applied by project presentation for publics, and project implementation within a developing region of the Slovak Republic. The method was analysed in praxis for a chosen type of project related to the long-life education which was implemented in the developing region.