Serwis Infona wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka). Są to wartości tekstowe, zapamiętywane przez przeglądarkę na urządzeniu użytkownika. Nasz serwis ma dostęp do tych wartości oraz wykorzystuje je do zapamiętania danych dotyczących użytkownika, takich jak np. ustawienia (typu widok ekranu, wybór języka interfejsu), zapamiętanie zalogowania. Korzystanie z serwisu Infona oznacza zgodę na zapis informacji i ich wykorzystanie dla celów korzytania z serwisu. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności oraz Regulaminie serwisu. Zamknięcie tego okienka potwierdza zapoznanie się z informacją o plikach cookies, akceptację polityki prywatności i regulaminu oraz sposobu wykorzystywania plików cookies w serwisie. Możesz zmienić ustawienia obsługi cookies w swojej przeglądarce.
Keynesian p-Beauty Contest (KpBC) is one of the most commonly used laboratory experiments to study the degree of rationality of people and the learning process. It is also applicable in education as a tool to illustrate both the concept of rationality and iterative elimination of dominated strategies. The aim of this paper is to present the results of online teaching experiments in which an auto-selection mechanism has been used based on the existing social stereotypes. The repeatability of the results shows that the experiments are resistant to the distortions arising from the use of the online environment, and that a developed methodology allows to carry out reliable experimental studies.