Publikacja skierowana jest w głównej mierze do osób zajmujących się diagnozą psychologiczną dzieci w poradniach psychologiczno-pedagogicznych. Ma ona charakter przede wszystkim informacyjny, to znaczy omawia wybrane kwestie diagnozy dzieci odmiennych (od większości dzieci pochodzenia polskiego) pod względem etnicznym, językowym i kulturowym, jak również rekomendacyjny, a nadrzędnym jego celem jest upowszechnienie dobrych praktyk diagnostycznych. Wydawca: Ośrodek Rozwoju Edukacji w Warszawie oraz Ministerstwo Edukacji Narodowej. Publikacja została objęta Patronatem Honorowym: Rzecznika Praw Dziecka, Rzecznika Praw Obywatelskich, Ministra Administracji i Cyfryzacji, Pracowni Testów Psychologicznych Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, Komitetu Psychologii PAN oraz Komisji ds. Testów Psychologicznych Komitetu Psychologii PAN, Instytutu Psychologii Uniwersytetu Jagiellońskiego.
Abstract
Identifiers
ISBN | 978-83-62360-26-0 |
Authors
Resource added by
Keywords
Fields of science
Educational Sciences, Sociology, Psychology
Bibliography
-
Barzykowski, K., Grzymała-Moszczyńska, H., Dzida, D., Grzymała-Moszczyńska, J. i Kosno, M. (2013). Wybrane zagadnienia diagnozy psychologicznej w kontekście wielokulturowości oraz wielojęzyczności dzieci i młodzieży. Warszawa: Ośrodek Rozwoju Edukacji.
Quotations
-
Barzykowski, K., Grzymała-Moszczyńska, H., Dzida, D., Grzymała-Moszczyńska, J. i Kosno, M. (2013). Wybrane zagadnienia diagnozy psychologicznej w kontekście wielokulturowości oraz wielojęzyczności dzieci i młodzieży. Warszawa: Ośrodek Rozwoju Edukacji.