-
Surdyk, A. (2007a). Charakter i cele Polskiego Towarzystwa Badania Gier oraz perspektywy badań nad grami w Polsce. W: A. Surdyk, J. Z. Szeja (red.), Kulturotwórcza funkcja gier. Gra jako medium, tekst i rytuał, tom II. Poznań: Wydawnictwo Naukowe UAM.
-
Surdyk, A. (red.). (2007b). Kulturotwórcza funkcja gier. Gra jako medium, tekst i rytuał, tom I. Poznań: Wydawnictwo Naukowe UAM.
-
Surdyk, A. (2007c). Od Tolkiena do glottodydaktyki, czyli o technice gier fabularnych w dydaktyce języków obcych i gustach literackich studentów. W: A. Surdyk (red.), Kulturotwórcza funkcja gier. Gra jako medium, tekst i rytuał, tom I (s. 91–98). Poznań: Wydawnictwo Naukowe UAM.
-
Surdyk, A. (2008a). Edukacyjna funkcja gier w dobie „cywilizacji zabawy”. Homo Communicativus, 3(5), s. 27–45.
-
Surdyk, A. (2008b). Klasyfikacja interakcji w grach typu role-playing games oraz relacje komunikacyjne i dydaktyczne w technice gier fabularnych. Homo Communicativus, 2(4), s. 115–125.
-
Surdyk, A., Szeja, J. Z. (red.). (2007). Kulturotwórcza funkcja gier. Gra jako medium, tekst i rytuał, tom II. Poznań: Wydawnictwo Naukowe UAM.
-
Surdyk, A., Szeja, J. Z. (red.). (2008a). Kulturotwórcza funkcja gier. Gra w kontekście edukacyjnym, społecznym i medialnym. Numer tematyczny Homo Communicativus, 2(4).
-
Surdyk, A., Szeja, J. Z. (red.). (2008b). Kulturotwórcza funkcja gier. Cywilizacja zabawy czy zabawy cywilizacji? Rola gier we współczesności. Numer tematyczny Homo Communicativus, 3(5).
-
Szeja, J. Z. (2004). Gry fabularne – nowe zjawisko kultury współczesnej. Kraków: Rabid.
-
http://wiedzaiedukacja.eu/.