-
Okoń, W. (1995). Zabawa a rzeczywistość. Warszawa: Wydawnictwo „Żak”.
-
Okoń, W. (2007). Nowy słownik pedagogiczny (wyd. X uzupełnione i poprawione). Warszawa: Wydawnictwo Akademickie „Żak”.
-
Palmer, H. E. (1964). The Principles of Language Study (I wyd. 1921). Oksford: Oxford University Press.
-
Pfeiffer, W. (2001). Nauka języków obcych. Od praktyki do praktyki. Poznań: Wagros.
-
Piasecki, E. (1922). Badania nad genezą ćwiczeń cielesnych. Poznań.
-
Pijanowski, L., Pijanowski, W. (2006). Encyklopedia gier według Lecha i Wojciecha Pijanowskich. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.
-
Polskie Towarzystwo Badania Gier (Games Research Association of Poland), www.PTBG.org.pl.
-
Prokop, I. (2001). Materiały I Meetingu Glottodydaktycznego zorganizowanego w ramach Podyplomowego Studium Glottodydaktyki 1999/2000 w Katedrze Glottodydaktyki i Translatoryki w dniach 24–25 czerwca 2000. Poznań: Rys- studio.
-
Society for the Advancement of Games and Simulation in Education and Training (SAGSET), www.sagset.org.
-
Siek-Piskozub, T. (1993). Games and plays in foreign language teaching. W: J. Darski, Z. Vetulani (red.), Linguistische Arbeiten, Sprache – Kommunikation – Informatik (Akten des 26. Linguistischen Kolloquiums, Poznań 1991). Tübingen: Max Niemeyer Verlag.