Serwis Infona wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka). Są to wartości tekstowe, zapamiętywane przez przeglądarkę na urządzeniu użytkownika. Nasz serwis ma dostęp do tych wartości oraz wykorzystuje je do zapamiętania danych dotyczących użytkownika, takich jak np. ustawienia (typu widok ekranu, wybór języka interfejsu), zapamiętanie zalogowania. Korzystanie z serwisu Infona oznacza zgodę na zapis informacji i ich wykorzystanie dla celów korzytania z serwisu. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności oraz Regulaminie serwisu. Zamknięcie tego okienka potwierdza zapoznanie się z informacją o plikach cookies, akceptację polityki prywatności i regulaminu oraz sposobu wykorzystywania plików cookies w serwisie. Możesz zmienić ustawienia obsługi cookies w swojej przeglądarce.
THE LEVEL OF TEACHING AND PREPARATION FOR THE PROFESSION BY BIBLIOLOGICAL STUDIES AT NICOLAUS COPERNICUS UNIVERSITY IN TORUN - THE RESULTS OF A SURVEY RESEARCH (Polish title below)
(Polish title below: Poziom ksztalcenia i przygotowania do zawodu na studiach bibliologicznych w ocenie studentów Uniwersytetu Mikolaja Kopernika w Toruniu - wyniki badan ankietowych). The current economic and social situation in Poland forces changes in the system of higher education. Therefore, higher education institutions are required to conduct acute analysis and to instantly react for new tendencies and phenomena at the job market, which involve diversified offer of majors and programmes. The article discusses the results of a survey research conducted among the participants of information studies at Nicolaus Copernicus University in Torun. The authors present students' opinions on the quality and complementarity of education as well as on their feelings regarding the chances of finding a job after graduation. The research results may be a clue for the bibliological teaching centres in the area of adjusting the information studies curriculum to their participants' needs.