Serwis Infona wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka). Są to wartości tekstowe, zapamiętywane przez przeglądarkę na urządzeniu użytkownika. Nasz serwis ma dostęp do tych wartości oraz wykorzystuje je do zapamiętania danych dotyczących użytkownika, takich jak np. ustawienia (typu widok ekranu, wybór języka interfejsu), zapamiętanie zalogowania. Korzystanie z serwisu Infona oznacza zgodę na zapis informacji i ich wykorzystanie dla celów korzytania z serwisu. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności oraz Regulaminie serwisu. Zamknięcie tego okienka potwierdza zapoznanie się z informacją o plikach cookies, akceptację polityki prywatności i regulaminu oraz sposobu wykorzystywania plików cookies w serwisie. Możesz zmienić ustawienia obsługi cookies w swojej przeglądarce.
The goal of the paper is to present the findings of empirical issues concerning personality determinants of engagement. Engagement may be treated as a measure of employee's attitude towards the company. It constitutes an expression of individual's identification with the workplace and a measure of employee's loyalty, it determines satisfaction level and the level of 'emotional attachment' to a company. It also reflects the degree of 'organizational participation' of an employee, being reflected in positive evaluation and undertaking of activities aimed at business goals of a company. From the point of view of business activities it seems particularly significant to be able to identify those aspects which are related to building employee's engagement.