Serwis Infona wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka). Są to wartości tekstowe, zapamiętywane przez przeglądarkę na urządzeniu użytkownika. Nasz serwis ma dostęp do tych wartości oraz wykorzystuje je do zapamiętania danych dotyczących użytkownika, takich jak np. ustawienia (typu widok ekranu, wybór języka interfejsu), zapamiętanie zalogowania. Korzystanie z serwisu Infona oznacza zgodę na zapis informacji i ich wykorzystanie dla celów korzytania z serwisu. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności oraz Regulaminie serwisu. Zamknięcie tego okienka potwierdza zapoznanie się z informacją o plikach cookies, akceptację polityki prywatności i regulaminu oraz sposobu wykorzystywania plików cookies w serwisie. Możesz zmienić ustawienia obsługi cookies w swojej przeglądarce.
ORGANIZATIONAL AND ECONOMIC FOUNDATIONS OF ECOLOGIZATION OF FORESTRY MANAGEMENT (Orhanizatsiino-ekonomichni zasady ekolohizatsii upravlinnia lisovym hospodarstvom)
The basis points of forestry business management ecologization from the standpoint of the formation and development of environmental management system in the context of sustainable forest management and multipurpose ecosystem management of forests is outlined in the article. For the first time the conception of environmental management in terms of functional, system, situational and process approaches is developed. A role of environmental marketing is characterized. The main features of knowledge management in the forest sector are considered in this article.