-
42 Entertainment (bez daty). How we see things. Online: <http://www.42entertainment.com/see.html>. Data dostępu: 5 listopada 2010.
-
Alexander, B. (2006). Antecedents to Alternate Reality Games. W: A. Martin, B. Thompson, T. Chatfield (red.). 2006 Alternate Reality Games White Paper (s. 8-14). The IGDA Alternate Reality Games SIG. Online: <http://archives.igda.org/arg/resources/IGDA-AlternateRealityGames-Whitepaper-2006.pdf>. Data dostępu: 15 czerwca 2011.
-
IGDA International Game Developers Association (bez daty). Alternate Reality Games. Online: <http://www.igda.org/alternate-reality-games>. Data dostępu: 15 czerwca 2011.
-
Beatlesbible (bez daty). The „Paul is Dead” Myth. Online: <http://www.beatlesbible.com/features/paul-is-dead/>. Data dostępu: 5 listopada 2010.
-
Borland, J., King, B. (2005). Bees, Args, and The Birth of The Collective Detective. Phi Kappa Phi Forum, 85(2), 21-24.
-
Caillois, R. (1997). Gry i ludzie. Warszawa: Oficyna Wydawnicza Volumen.
-
Chesterton, G. (2008). The Club of Queer Trades (Large Print Edition). BiblioLife.
-
Dena, C. (2009). Transmedia Practice: Theorising the Practice of Expressing a Fictional World across Distinct Media and Environments (praca doktorska). School of Letters, Art and Media, Department of Media and Communications, Digital Cultures Program, University of Sydney, Australia. Online: <http://dl.dropbox.com/u/30158/DENA_TransmediaPractice.pdf>. Data dostępu: 15 czerwca 2011.
-
Dirks, T. (bez daty). The Wizard of Oz (1939). Online: <http://www.filmsite.org/wiza4.html>. Data dostępu: 15 czerwca 2011.
-
Fizek, S. (2009). Co to jest ARG? Technopolis: o grach z kulturą. Online: <http://technopolis.polityka.pl/2009/arg-gry-rzeczywistosci-alternatywne>. Data dostępu: 15 czerwca 2011.