-
[1] Kurcz I., Pamięć, In: Tomaszewski T. (Ed.), Psychologia ogólna. Temperament. Inteligencja, PWN, Warszawa, 1992, 7–97
-
[2] Falkowski A., Spostrzeganie jako mechanizm tworzenia doświadczenia za pomocą zmysłów, In: Strelau J. (Ed.), Psychologia. Podręcznik akademicki, GWP, Gdańsk, 2000, 25–55
-
[3] Lewicka M., Myslenie i rozumowanie, In: Strelau J. (Ed.), Psychologia. Podreęcznik akademicki, GWP, Gdańsk, 2000, 275–316
-
[4] Maruszewski T., Pamięć jako podstawowy mechanizm przechowywania doświadczenia, In: Strelau J. (Ed.), Psychologia. Podręcznik akademicki, GWP, Gdańsk, 2000, 137–163
-
[5] Nęcka E., Procesy uwagi. In: Strelau J. (Ed.), Psychologia. Podręcznik akademicki, GWP, Gdańsk, 2000, 77–96
-
[6] Górczyńska-Kosiorz S., Grzeszczak W., Mazur B., Klasyfikacja cukrzycy z uwzględnieniem podłoża genetycznego a badania laboratoryjne przydatne do rozpoznawania zaburzeń przemiany węglowodanów, Diabetologia Doświadczalna i Kliniczna, 2005, 5, 260–272
-
[7] Międzynarodowa Statystyczna Klasyfikacja Chorób i Problemów Zdrowotnych. Rewizja dziesiąta. Rozdział V: Zaburzenia psychiczne i zachowania, Uniwersyteckie Wydawnictwo Medyczne „Vesalius”, Kraków, 1994
-
[8] Bilikiewicz A., Diagnostyka zespołów otępiennych, Postępy Psychiatrii i Neurologii, 1995, 4, 1,2, 13-19
-
RELATION NAME
-
[10] Jaworska A., Test Sortowania Kart z Wisconsin. Podręcznik, Pracownia Testów Psychologicznych PTP, Warszawa, 2002