-
[1] Draaisma D. Machina metafor. Historia pamięci. Translated by R. Pucek. Warszawa: Aletheia; 2009:31.
-
[2] Bray M. Korepetycje. Cień rzucany przez szkoły. Translated by K. Chodzińska. Warszawa: ABC a Wolters Kluwer business; 2012:37.
-
[3] Kurina F. Kultura matematyczna nauczyciela matematyki. Matematyka. Społeczeństwo. Nauczanie. 1991;6:30.
-
[4] Sekula A. Społeczne użycia fotografii. Translated by K. Pijarski. Warszawa: WUW; 2010:82.
-
[5] Wojnar I. Estetyka i wychowanie. Warszawa: PWN; 1971:307.
-
[6] Szmidt KJ. Paula Torrance'a inkubacyjny model kształcenia uczniów zdolnych. In: Limont W, Cieślikowska J, editors. Wybrane zagadnienia edukacji uczniów zdolnych. Kraków: OW Impuls; 2005:176.
-
[7] Nęcka E. Psychologia twórczości. Gdańsk: GWP; 2001:216-217.
-
[8] Limont W. Uczeń zdolny. Jak go rozpoznać i jak z nim pracować. Sopot: GWP; 2012:176.
-
[9] Makiewicz M., Przykłady twórczych pomysłów uczniów fotografujących obiekty matematyczne. In: Limont W, Dreszer J, Cieślikowska J, editors. Osobowościowe i środowiskowe uwarunkowania rozwoju ucznia zdolnego. Toruń: WN UMK; 2010:133.
-
[10] Rose G. Interpretacja materiałów wizualnych. Krytyczna metodologia badań nad wizualnością. Translated by E. Klekot. Warszawa: WN PWN; 2010:31-53.