Search results for: Dariusz Tworzydło
Studia Medioznawcze > 2022 > 1 > 1136-1153
Corporate Social Responsibility and Environmental Management > 29 > 1 > 135 - 145
Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych > 2022 > 44 > 2 > 67-86
Polityka i Społeczeństwo > 2022 > 20 > 3 > 189-205
Central European Journal of Communication > 2022 > 15 > 3(32) > 396-415
Studia Medioznawcze > 2022 > 4 > 1357-1372
Studia Medioznawcze > 2022 > 3 > 1240-1254
Corporate Social Responsibility and Environmental Management > 28 > 1 > 64 - 70
Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych > 2021 > 40 > 2 > 53-70
Studia Medioznawcze > 2020 > 4 (numer jubileuszowy) > 734-747
Studia Medioznawcze > 2020 > 2 > 569-582
Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych > 2020 > 1(35) > 109-129
Studia Medioznawcze > 2019 > 3 > 247-264
Central European Journal of Communication > 2019 > 12 > 3(24) > 361-377
Social Communication. Online Journal > 2018 > Special Issue > 128-135
Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych > 2019 > 1(31) > 131-150
Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych > 2019 > 1(31) > 109-130
Studia Medioznawcze > 2019 > 1 > 1-14
Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych > 2018 > 3(29) > 15-34
Studia Medioznawcze > 2018 > 2 (73) > 101-113