Search results for: Mirosława Pluta-Olearnik
Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych > 2023 > 47 > 1 > 31-48
Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych > 2022 > 44 > 2 > 87-104
Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych > 2019 > 4(34) > 1-20
Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych > 2018 > 2(28) > 121-138
Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych > 2017 > 1(23) > 53-78
Horyzonty Wychowania > 2016 > 15 > 35 > 55-71
Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych > 2015 > 4(18) > 77-96
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, Sectio H Oeconomia > 2015 > 49 > 1 > 127-135
Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych > 2015 > 1(15) > 1-17
Optimum. Studia Ekonomiczne > 2015 > 5(77) > 110-120
Journal of Economics and Management > 2015 > 22 > 142-150
Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych > 2013 > 3(9) > 54-70
Folia Oeconomica Stetinensia > 2011 > 10 > 1 > 175-185
Folia Oeconomica Stetinensia > 2012 > 10 > 1 > 175-185
Handel Wewnętrzny > 2016 > 3 (362) > 266-275
Handel Wewnętrzny > 2017 > 2 (367) > 259-269